Kom godt ombord

Mødetider - Find vej til Kombardo Expressen

Covid-19

Kombardo Expressen sætter alle billetter fri

Sådan skal du forholde dig, hvis du har bestilt en rejse med KOMBARDO EXPRESSEN i perioden fra den 23. marts frem til og med den 13. april. 

Regeringens udmelding om yderligere 14 dage med restriktioner får nu KOMBARDO EXPRESSEN til at frigive alle billetter fra den 23. marts og frem til og med den 13. april.

Det betyder, at på alle ruter vil billetter blive sat fri, så de uden gebyrer kan ombookes til en afgang, så langt fartplanen rækker.

Lavprisbilletter kan jævnfør forretningsbetingelserne ikke refunderes – men altså nu flyttes til et andet tidspunkt.

Så længe der er restriktioner på grund af COVID-19, vil billetten kunne ændres flere gange uden ændringsgebyrer.

Placeres billetten på en afgang, som er dyrere end den oprindelige, skal der som sædvanligt betales for prisforskellen.

Husk at din billet skal ændres inden oprindeligt afrejsetidspunkt.

Du kan ændre din billet nemt og hurtigt her.

Hvis billetten er købt på en dato efter ovenstående periode, er vores normale forretningsbetingelser gældende. Dem kan du læse mere om her.

COVID-19

Vigtig information i forbindelse med COVID-19

KOMBARDO EXPRESSEN har igangsat en række initiativer for at tage vare på både passagerer, chauffører og besætninger i forhold til den aktuelle udfordring med COVID-19.

KOMBARDO EXPRESSEN gør alt for at tage vare på både passagerer og chauffører i forhold til at inddæmme smitten af coronavirus, så du føler dig så tryg som overhovedet muligt på din rejse.

KOMBARDO EXPRESSENs tiltag:

  • KOMBARDO EXPRESSEN kører lige nu udelukkende med dobbeltdækkere og har reducereret antallet af tilgængelige pladser.

  • Gæster som har booket billetter sammen, må gerne sidde ved siden af hinanden. Rejser du alene, får du to sæder for dig selv.

  • Der er øget fokus på rengøring og hygiejne i busserne.

MOLSLINJENs og BORNHOLMSLINJENs tiltag på færgerne:

  • Alle passagerer fordeles i zoner. Derudover er hvert andet bord spærret af på færgen for at sikre, at der er den nødvendige afstand imellem passagererne.

  • Vi henstiller alle kunder til at betale med kort.
  • Over alt er der skilte, som minder om at holde afstand.

  • På alle overfarter er rengøring prioriteret ekstra højt hos besætningen.

  • Ved udkald på færgen, beder teamlederen desuden alle passagerer om at holde afstand og tage de nødvendige forholdsregler.

  • Provianten og BARISTA’s holder stadig åbent, men der er taget nye forholdsregler. I Provianten og BARISTA’s er der sat afstandsmarkører op. Der er også opsat beskyttelsesskærme i plexiglas, som er foran alle kasser for at beskytte besætning og passagerer. Alt mad sælges indpakket eller er placeret bag afskærmning. Service er fjernet fra disken og udleveres af personalet.

Vi følger selvfølgelig udviklingen af coronavirus tæt og gør mere, hvis det bliver nødvendigt.

Kontakt os

Vi hjælper gerne!

Vi er her! Har du spørgsmål til din reservation, så husk, at vi er klar til at hjælpe dig.

I en corona-tid som denne, hvor alt er uvist, er det vigtigt, du ved, at vi er her!

Har du spørgsmål, sidder vi klar i kundeservice, hvor vi vil gøre vores allerbedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og godt som muligt – men hav tålmodighed. Vi får nemlig rigtig mange henvendelser, og som alle andre virksomheder har vi også været nødsaget til at sende medarbejdere hjem. Vi håber derfor på din forståelse, hvis du oplever ekstra ventetid.

Du kan kontakte os direkte på billet@kombardoexpressen.dk eller ringe på telefon 70 10 14 18 i vores åbningstid som er mandag–torsdag 9.00–18.00, fredag 09.00-17.00, lørdag 07.00–13.00 og søndag 11.00–19.00.

Vores Facebook er desuden bemandet alle hverdage mellem 8.00-16.00.

Kom godt med Expressen

Mødetider

Der er plads til alle ombord på Kombardo Expressen, og vi glæder os meget til at byde dig velkommen i expresbusserne.

For at alle kommer godt med ombord, kan du her se, hvornår du senest skal være tjekket ind.

Husk at beregne lidt ekstra tid til at få din bagage godt ind i bussen :-)

Mødetider i Aalborg, Randers, Aarhus og København

Herunder kan du se, hvornår du senest skal være tjekket ind hos buschaufføren.

  • Lavpris billet: 15 minutter før afgang
  • Gæster, der har booket billet fra Aarhus - København, og som vil stå på ved kombardo-skuret i Aarhus Havn skal være ved stoppet i havnen på samme tidspunkt, som bussen afgår fra Nørreport 89. 
  • Gæster, der har booket billet fra København til Aarhus, Randers eller Aalborg, og som vil stå på ved kombardo-skuret i Odden Havn, skal være ved stoppestedet i Odden senest 1 time og 20 minutter efter at Kombardo Expressen har forladt Ingerslevsgade i København. 
  • Pladsreservation til cykel/barnevogn: 20 minutter 
  • Behov for særlig assistance: 20 minutter

Mødetider Rønne - København

  • Lavpris billet-gæster: 15 min før afgang
  • Gæster, der har booket billet fra København til Rønne, og som vil stå på bussen i Københavns Lufthavn, skal være ved lufthavns-stoppet på Ellehammersvej (ud for P-10) på samme tidspunkt, som Kombardo Expressen afgår fra Ingerslevsgade i København. 
  • Gæster med pladsreservation til cykel/barnevogn: 20 minutter 
  • Gæster, der har behov for særlig assistance: 20 minutter 

Fremmødetiderne regnes ift. den planlagte afgangstid i køreplanen. Disse frister gælder også såfremt expressbussen er forsinket medmindre andet oplyses specifikt ifm. den pågældende afgang.

Check in med mobilen

Når du møder op ved bussen skal buschaufføren scanne din billet, før du kan stige ombord.

Du kan derfor med fordel have stregkoden fra din billet klar på telefonen eller udprintet, så chaufføren let og hurtigt kan scanne din billet og du kommer hurtigere ombord.

Alt det praktiske

Personer med særlige behov

Ombord på Kombardo Expressen vil vi gerne tage særligt hensyn til passagerer med handicap.

Personer i kørestol
Sidder du i kørestol, og ønsker du at rejse med Kombardo Expressens expresbusser, bedes du kontakte os på billet@kombardoexpressen.dk senest syv hverdage før din ønskede rejsedato. I emailen bedes du notere dine kontaktoplysninger, samt hvilken type kørestol, du har.

Vi vil herefter kontakte dig vedrørende tilgængelighed samt, hvilke afgange der er bedst egnede i forhold til dine behov.

I forbindelse med din rejse bedes du ankomme til opsamlingsstedet senest 20 minutter før retmæssig afgang.

Personer med førerhund
Har du en førerhund, er den meget velkommen ombord på Kombardo Expressen. I det tilfælde bedes du kontakte os på billet@kombardoexpressen.dk, hvori du bedes notere dine oplysninger samt reservationsnummeret på din rejse.

Rejser du med Expressen til Bornholm?

Pas og identifikation

Vær venligst opmærksom på, at myndighederne regelmæssigt foretager kontrol af rejsende til og fra Bornholm. Det er derfor vigtigt at huske pas og eventuel anden identifikation på rejsen.

Stig på bussen på havnen

Vidste du, at du kan stige på Kombardo Expressen både på Aarhus og Odden havn?

KOMBARDO EXPRESSEN samler passager op  ved de blå Kombardo!-skure, inden vi krydser Kattegat med MOLSLINJENs hurtigfærger.

 

Sådan gør du:
Uanset om du kører med bussen hele vejen eller stiger på undervejs, skal du købe en billet til den fulde rejse. Rejser du eksempelvis fra Sjællands Odde til Aarhus, skal du have en gyldig billet gældende fra København.

Sådan stiger du på:
Rejser du fra Aarhus mod København, skal du møde på havnen senest, når expresbussen afgår fra Nørreport 89.

Rejser du fra Sjællands Odde mod Aarhus, skal du møde på havnen senest 1 t. og 20 min. efter, at expresbussen har forladt Ingerslevsgade i København.

Kombardo!