Rejs trygt med Kombardo Expressen

Kom godt frem

Rejs trygt med os

Hvad betyder covid-19 for din rejse?

KOMBARDO EXPRESSEN har igangsat en række initiativer for at tage vare på både passagerer og besætninger i forhold til den aktuelle udfordring med COVID-19, så du kan få en god og tryg rejse.

Situationen med COVID-19 betyder, at KOMBARDO EXPRESSEN har tilpasset kapaciteten, så det er nemt for passagererne at holde afstand på turen. 

Det betyder, at vi har ændret køreplanen. Er din afgang påvirket af ændringerne, vil du modtage en sms med information herom. 

Hvilken indflydelse corona-situationen derudover har for din rejse, kan du finde svar på herunder.  

Kom godt frem

Rejselysten er tilbage!

Danmark er forsigtigt i gang med at åbne. Det er KOMBARDO EXPRESSEN også. Men vi fylder stadig ikke busserne op. 

KOMBARDO EXPRESSEN har tilpasset kapaciteten til COVID-19-situationen - så der er god plads mellem alle rejsende. Det samme gælder på færgen.

Gæster som rejser sammen, kan sidde sammen. Rejser du alene, gør vi alt for, at du kan få en plads uden nogen ved siden af. 

Ombord på færgerne har vi sat afstandsmærkater op, der hjælper med at huske på at holde afstand til de andre rejsende. Vi hjælper jer med at hjælpe hinanden. 

Derudover har vi stadig stor fokus på rengøring og hygiejne. 

Booking

Ombook din rejse

Kombardo Expressen frigiver alle billetter

Sådan skal du forholde dig, hvis du har bestilt en rejse med Kombardo Expressen i perioden fra den 23. marts frem til og med den 8. juni. 

Kombardo Expressen frigiver i forbindelse med corona-situationen alle billetter fra den 23. marts og frem til og med den 8. juni.

Det betyder, at på alle ruter vil billetter blive sat fri, så de uden gebyrer kan ombookes til en afgang, så langt fartplanen rækker.

Lavprisbilletter kan jævnfør forretningsbetingelserne ikke refunderes – men altså nu flyttes til et andet tidspunkt.

Så længe der er restriktioner på grund af COVID-19, vil billetten kunne ændres flere gange uden ændringsgebyrer.

Placeres billetten på en afgang, som er dyrere end den oprindelige, skal der som sædvanligt betales for prisforskellen.

Husk at din billet skal ændres inden oprindeligt afrejsetidspunkt.

Hvis billetten er købt til en dato efter ovenstående periode, er vores normale forretningsbetingelser gældende. Dem kan du læse mere om her

Kontakt os

Har du spørgsmål? Kombardo!

I en corona-tid som denne, hvor alt er uvist, er det vigtigt, du ved, at vi er her! 

Har du spørgsmål, sidder vi klar i kundeservice, hvor vi vil gøre vores allerbedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og godt som muligt – men hav tålmodighed. Vi får nemlig rigtig mange henvendelser, og som alle andre virksomheder har vi også været nødsaget til at sende medarbejdere hjem. Vi håber derfor på din forståelse, hvis du oplever ekstra ventetid.

Du kan kontakte os direkte på billet@kombardoexpressen.dk eller ringe på telefon 70 10 14 18 i vores åbningstid som er mandag–torsdag 9.00–18.00, fredag 09.00-17.00, lørdag 07.00–13.00 og søndag 11.00–19.00.

Vores Facebook er desuden bemandet alle hverdage mellem kl. 8.00-16.00.